czwartek, 31 grudnia 2009

Bawimy się

Dzisiaj sylwester, więc się bawimy. Nadmuchaliśmy już z Kronopiem balony, jeden Kronopio już pęknął. Poza tym zrobimy sobie z Chrabąszczem furę dobrego żarcia i mamy zapas alkoholu oraz dobre filmy. Nie wyszła nam żadna z planowanych imprez to pobawimy się w domu. Szampańsko.

Teraz Chrabąszcz jedzie z pracy do domu, Kronopio przed drzemką ogląda bajkę, a ja piję kawę i grzebię w blogach. Och, jak przyjemnie. Kronopio właśnie się rozebrał do rosołu (nowa mania) i pyta, czy może sobie popatrzyć na mój komputer. Może, czemu nie.

Nie robię żadnych postanowień, obietnic. Tylko jedno, wielkie, a mianowicie "CARE LESS". Mniej się przejmować, mniej starać. Absurd stu pięćdziesięciu pierogów uświadomił mi moją kondycję psychiczną w ostatnim roku. Staję na głowie, by wszystkich zadowolić, staram się być najlepszą matką, żona, córką i przyjaciółąką, w pracy pobijam rekordy wydajności, a w efekcie jestem zmęczona, smutna i nieszczęśliwa.

Muszę sobie pozwolić na trochę luzu, oddechu. Na burę od szefa, gołego Kropnopia z gilami do pasa , parówki na obiad.

Na początek dzisiaj się bawimy. Jak kto umie, jak kto lubi. Kto powiedział, że pękate balony są najpiękniejsze? Może właśnie te pęknięte z hukiem?

7 komentarzy:

  1. Zeby wiec postanowienia zmienily sie w rzeczywistosc, a rzeczywistosc przerosla oczekiwania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od pękatych do pekiniętych zdumiewajaco blisko ;-)
    Najlepszego z dotychczasowych 2010!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Flaczate balony są całkiem ładne. ;-/
    Życzę owocnego wrzucania na luz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak. Trzy razy tak A poza tym SLOW. Zwolnij. Tak?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa: witaj, dzięki.

    Klu: Też mnie urzekła ta aliteracja. Dziękuję, nawzajem.

    Nielot: Kronopio tez jest tego zdania. Dzięki.

    Lorenza: TAK. Wielkie i pękate.

    OdpowiedzUsuń
  6. CARE LESS is a beautiful motto to live by. Good luck!!!

    OdpowiedzUsuń